Inici -> Ajuntament
En virtud de la D.A. tercera del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, s'informa la interrupció de terminis en tramitació de procediments de contractació d'aquest Ajuntament
Interrupció de terminis en tramitació de procediments de contractació de l'Ajuntament de Palma
Amb l'objectiu de dotar de major publicitat i transparència la contractació municipal, i d'acord amb l'article 53 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, s'introdueix aquesta secció on es facilita l'accés a la informació necessària relativa a qualsevol licitació de l'Ajuntament, inclosos plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques, terminis de presentació d'ofertes, relació de contractes en fase de licitació o adjudicats.
Instrucció per a una contractació pública amb responsabilitat social, mediambiental i lingüística
La Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma publica totes les licitacions públiques a la Plataforma de Contractació del Sector Públic de forma directa.
Instrucció sobre contractes menors a l'Ajuntament de Palma i als seus organismes autònoms
La Junta de Govern de 18 de maig de 2022 acordà aprovar el Pla de Contractació Municipal per a l'exercici 2022 de l'Ajuntament de Palma. D'acord amb el punt segon de l'esmenat acord es procedeix a la publicació del Pla de Contractació Municipal.
Pla de contractació Municipal per a l'exercici 2022 de l'Ajuntament de Palma
Entitat | Objecte | Estat |
---|---|---|
Contractació | Exp. 2018-051-O OBRES DE PEATONITZACIÓ DEL CARRER VELÁZQUEZ I REURBANITZACIÓ DEL CARRER JOSEP TOUS I FERRER | Devolucions de garanties |
1 continguts
AJUNTAMENT DE PALMA
Plaça
de Cort
1.
07001
Palma
(Illes Balears)
Telèfon: 971225900 - 630308226 · Atenció telefònica: 010